©

foodchewer:

i was kinda hoping that i’d be rich and famous by now

posted 5 days ago with 53,958 notes

adignifiedking:

laantillana:

that-fit-girl:

Take a look at all the fucks he’s not giving. Unbelievable.

"I’ll wait…"

bruh got that “i make minimum wage, i aint got time for this stupid shit” face lol
niaollhoran: dennys why would i want to eat nachos for breakfast

dennys:

pls do not even come at me right now with this kind of attitude why wouldn’t you want to eat nachos 24/7 why wouldn’t you want to enjoy your life to the fullest come on “niaoll” be the breakfast change you want to see in the world!

posted 1 week ago with 16,929 notes

disowns:

honestly i hate when people try to sugar coat shit like if you don’t like me or don’t wanna hang or don’t wanna talk to me just fucking tell me don’t keep ignoring me and expect me to figure out the hint like that’s such a bitch ass move i’d rather hear it from you than be ignored 99% of the fucking time.

posted 2 weeks ago with 232,003 notes

spookyassniall:

"hey since you’re up can u-"

*sits down*

posted 2 weeks ago with 251,417 notes

telapathetic:

the floor is a shelf for everything

posted 2 weeks ago with 212,654 notes